Nu blir det hårdträning



Nu är jag trött på det här!
Benjamin biter min stenhårt med sin lilla sylvassa tand och jag orkar helt enkelt inte längre.
Han har börjat äta bra med mat nu, iaf gröt så nu vill jag bara att han lär sig ta flaskan för nu vill jag fan inte amma längre!

Jag var fast besluten att amma honom längre, till och med längre än 6 månader men jag orkar inte mer.
Nu ska jag gå ner till sigtuna med Benjamin och hunden och så ska jag köpa en till flaska och några olika nappar och bunkra upp med en massa pureér, gröt, välling och mjölkersättning och sen ska han fasiken lära sig ta flaskan! I natt så ska jag dra mig upp ur sängen och göra en flaska istället för att amma.
Jag hoppas att det går bra.

Jag är iaf jätte glad över att han äter sin gröt så bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.