Märklig tomhet



Jag är ju väldigt van med att vara ensam med barnen på dagarna men det är väl just det att jag vet att Leo inte kommer hem i natt som gör att jag känner mig väldigt ensam just nu.
Ingenting verkar fungera idag, jag gick ner till ICA för att handla lite saker vi glömde när vi storhandlade i söndags och självklart var det strömavbrott i Sigtuna så ICA var stängt. Om man ska se det positiva i det så fick vi ju iaf en bra promenad + att James fick springa av sig på lekplatsen.

Vi sitter här i soffan och väntar på att drömmarnas trädgård ska börja, Benjamin ligger och sover i vagnen.
Jag ska städa i vardagsrummet och i mitt sovrum för att det ligger kläder exakt överallt.

Imorgon så går vi ner till bvc och träffar alla de andra mammorna i mammagruppen och på eftermiddagen så blir jag ägare av en systemkamera, en Canon EOS 400D för att vara exakt.

Om jag lyckas klura ut hur den används tills på torsdag så blir det dags för Benjamins första matportion då (jag måste ju föreviga händelsen med en bild).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.