Jäkla pisskatt





Denna lilla dam är jag förjävla förbannad på just nu. Tea har börjat kissa inne!
Jag fattar inte varför? Hon går ju ut men endå kissar hon inne. Igår satte hon sig på den nya fällen och kissade precis nör hon kom in!
Kanske är hon sjuk eller deprimerad? Något måste ju vara fel för hon har ju bara kissat inne i nödfall innan.

Jag upptäckte det i onsdags när tjejerna var här så tyckte jag att det luktade kattkiss i hallen men men sen tänkte jag inte mer på det men sen började det lukta i köket, vardagsrummet och badrummet och sen igår så såg jag ju hur hon satte sig på fällen. Jäkla skit katt alltså och nu ligger hon i min garderob och sover, fan om hon kissar där inne också.

Nu ska jag skura varje centimeter av lägenheten i hopp om att få bort all kissdoft.


Kommentarer

Postat av: Sarah --> http://gundel.blogg.se/
2010-11-13 @ 21:50:37

Gud vad jobbigt! Hur gammal är katten? Har den aldrig gjort så innan så har jag hört att de kan känna sig stressade, ha urinvägsinfektion eller fel på njurarna. Hoppas det löser sig. Kattpiss är ju den värsta doften som finns!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.