Glömde ställa om klockan



Jag visste ju att vi skulle ställa om klockan igår men jag var helt enkelt för lat för att göra det.
Igår kväll somnade jag i soffan och när Leo väckte mig för att jag skulle lägga mig i sovrummet så skulle jag sömnig sätta på alarmet och självklart glömmer jag att klockan skulle ställas om så jag vaknade för 10 minuter sen och rusade upp för att klä på mig, kissa hunden och sen springa ner till tandläkaren men medans jag satte på mig kläder så kom jag på det, fan klockan var bara 05.55.
Nu har jag en timme på mig innan jag måste gå ner så jag kan ta allt i lugn och ro. Barnen stannar hemma med Leo. Hoppas bara att inte Benjamin vaknar och är hungrig innan jag kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.