Det regnar och vi dissar tandläkaren



Igår åt vi middag hemma hos Leos bror, skönt för oss eftersom att
1. vi slapp att laga mat
2. Vi slapp diska
3. James lekte av sig med My.

James kom hem 15.00 igår och hans farmor sa att det hade gått bra och att han snabbt hade slutat gråta så det kändes ju bra.

Idag skulle jag egentligen till tandläkaren spänna mina käkar igen men det regnar ju som satan och jag har liksom ingen lust med det idag. 
Istället så ska jag promenera ner till Sigtuna och hämta ut Benjamins dopklänning och ett annat paket som jag allvarligt väntat på i 6 månader. 
Sen ska jag svänga förbi Caroline och hämta en åkpåse och en matstol till Benjamin. Han har ju redanen stol men den börjar se så jäkla risig ut eftersom att färgen (den är svart) försvinner när man torkar av stolen, vilket såklart händer efter varje måltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.