Dag 02 - Min första kärlek



Jag var kär när jag var liten, mycket liten. Jag minns att jag hade en pojkvän när jag var typ 3 år som jag var kär i och sen fortsatte det så ibland hade jag 2 pojkvänner haha.
Visst var jag kär i dom på det sättet som en 9 åring är kär men min riktiga första kärlek den som verkligen menas var med Viktor.

Vi tog varandras oskuld när jag var 14 och sedan dumpade han mig. Vi hade bara varit tillsammans en månad typ men det var första gången någon krossat mitt hjärta.

Vi träffades  ibland bara för att ha sex och jag började hata honom jag hade sex med hans vänner och folk som han hatade bara för att göra honom arg/svartsjuk och för att få mig att känna mindre få det att verka som att jag inte brydde mig och till sist så gjorde jag ju inte det. Jag blev som han och hade sex med en massa och krossade killars hjärtan.

När det nästan hade gått ett år så var jag tillsammans med en "bekant" åt honom och han blev kär i mig igen. Jag var otrogen mot min pojkvän med honom hela tiden och jag började bli kär i honom igen. Men precis när känslorna för Viktor kom tillbaka så fick Viktors bästa vän Oskar känslor för mig och jag blev tillsammans med honom.

Jag var otrogen med V i 1 eller 2 år innan han till slut fick nog och valde gud (!)

Mitt och Oskars förhållande höll ju i 4 år ett sjukt intensivt förhållande som aldrig var lugnt. Det var en massa bråk och otrohet hela tiden men jag älskade honom mer än allt och var helt säker på att vi skulle vara tillsammans för evigt.

Han flyttade till Kina precis när jag började få nog och planerade att göra slut.

Viktor var nog den första jag var kär i men Oskar var lätt den första jag riktigt älskade.


Oskar till vänster och någon annan mupp till höger.


Kommentarer

Postat av: Frida --> http://fridde.bloggplatsen.se
2010-11-25 @ 15:04:49

:( gjorde det inte ont när han flyttade?

Postat av: Elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2010-11-26 @ 09:27:03

Jag grät så att jag knappt fick luft när han packade sina väskor. Jag visste ju att det var bäst eftersom att jag inte klarade av att vara tillsammans med honom men ändå vi hade bott med varandra i 4 år och jag var sjukt ledsen men det gick faktiskt över efter ett telefonsamtal med Anna. Hon peppade mig så sen var det inte problem och jag och Oskar pratar ju fortfarande med varandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.