Benjamin första tand har tittat ut




Yes lilleman har fått sin första tand.
Längtar jag tills han slutar amma och börjar ta flaskan? Ja.
Lilla tanden har iaf ploppat ut längst fram i underkäken.



Dagen idag har varit frostig. Riktigt fint faktiskt men väldans kallt.
Jag och Fanny gjorde sällskap till mamma gruppen vilket var nice.
Vi bestämde oss för att ses någon gång nästa vecka och typ fika igen.


Idag har jag på mig ett jätte fint linne från VILA. Jag ska tvinga Leo ta bild på mig när han kommer hem så att ni kan se. I love.
Självutlösaren på min kamera tar alltid suddiga bilder av någon anledning, jag fattar inget.


Nu ska jag städa och laga mat, fläskytterfilé blir det.
Ikväll bakar jag nog några bullar och tar en långg promenad med hunden.
Imoron hoppas jag att det regnar så att jag och James kan titta på film hela dagen. James har fått någon fling på Nalle Puh så den körs varm här hemma men idag har jag köpt draktränaren så den ska vi se imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.