Vi städar



Båda barnen ligger och sover just nu och jag städar som en galning. Varenda litet hörn skurar jag så förhoppningsvis hittar jag min sladd om den inte är kvar i Örebro.
Jag ska ta ut  granen nu, den blev inte långvarig men jag är så jävla trött på att borsta bort barr från hundarnas päls och under mina fötter.

Idag blir det fläskfilé och potatisgratäng till middag pch sen ska jag springa hem till min mamma och hämta min hemnyckel, sedan kanske jag lyckas pressa in en solning någonstans.
Jag är på så jävla bra humör idag och det märks verkligen här hemma just nu alla blir lite lugnare när jag är glad.
Jag bokade en tid för kastrering av Tea idag också, äntligen ska det bli av. Inga fler kattungar tack. Det finns redan allt för många katter här i sverige som behöver hem och jag har inte lust att torka katt bajs och kiss ännu en sommar.

Här kommer 3 bilder från min mobil iaf.

Benjamin ligger och sover. Jag tycker att han är så sjukt lik James här.



Dans runt granen.



Igår, på väg hem från Sigtuna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.