Våran första julgran



Vi har inte haft julgran förut, även fast det har känts viktigt för mig att ha det.
Jag kan bara minnas en enda jul som vi hade julgran när jag var liten och jag har inget minne av att vi fick hjälpa till att klä den.
Vi firade ju oftast jul hos farmor eller mormor så då fanns det ju gran där men man ville ju gärna ha en hemma också. Jag vill att James och Benjamin ska ha minnen av hur dom fick klä granen varje år.
Denna jul trodde jag inte att det skulle bli någon gran heller men igår kom Leo hem med den minsta granen ever. Jag och James hjälptes åt att klä den och Leo fotade (där av den utomordentliga kvaliten på bilderna).










Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.