Uppe innan tuppen



Benjamin tyckte att det var en bra idé att vakna en gång i timmen i natt och sen vakna för dagen klockan 04.50.
Nu sitter vi här och jag ska börja städa lite medans jag ändå är uppe. Städning är ju inte så jätte kul men det kan vara ganska kul att städa badrummet om man gör som jag.
Jag plockar ut allting flyttbart och sen klär jag av mig naken och spolar runt med vattnet, skurar runt lite och spolar sedan av allt igen.
Man slår verkligen 2 flugor i en smäll eftersom att man själv också kommer ut ren. James brukade tycka att det var jätte kul men nu får han inte vara med längre eftersom att det blir så halt på golvet när jag häller rengöringsmedel lite här och lite där. Jag vill ju inte att han halkar och slår sin lilla skalle i kaklet.

James åker till sin pappa klockan 9 och sen ska jag bara sitta och vänta på att amanda ska komma så att vi kan åkka iväg och hälsa på lilla Vilde.


Kommentarer

Postat av: Theres --> http://minbebis.com/blogg/mariatheres
2010-12-05 @ 16:58:40

Vad jobbigt med så lite sömn! Hjälper sambon dig någonting?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.