Strömavbrott



Det har varit strömabrott under natten och idag i typ halva Sigtuna men inte hos oss men varken våran tv eller internet har fungerat under dagen men nu så är allt som det ska.
Jag och Leo somnade framför tvn igår kväll och när vi vaknade upp blev vi chockade över vad klockan var, 07.30! Klockan var 07.30 och Benjamin hade alltså sovit hela natten lång. Nu börjar jag fundera på om det kanske är så att Benjamin sover så dåligt för att vi ligger där och snarkar.

Idag har jag spytt och mått dåligt och det var samma sak förra året. Då låg jag kräksjuk under hela julen så det kanske blir en fin tradition.

James är med sin pappa just nu och jag ska städa hela lägenheten till perfektion. Vi ska åka till Örebro tidigt imorgon och det blir ju skönt att komma hem till ett städat hem sen.
I eftermiddag ska jag och Leo åka och handla de sista julklapparna, vi kör alltid på sista minuten.

Igår firade vi lite jul med mamma som gav oss en massa presenter från Afrika. Jag kan visa bild på allt sen men nu så var det som sagt städning som står på schemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.