Snön var inte så kramig



Jag gick ut med barnen för att göra en snögubbe men det var omöjligt för det var ingen kramsnö så jag tänkte att vi skulle åka pulka istället men James ville bara gå hem. Jag försökte verkligen få honom att vilja vara ute men han hade bestämt sig.
Nu ligger han och sover så det är bara Benjamin kvar som ska läggas och sen kan jag också ta en tupplur.

Benjamin sover inte så bra på nätterna, han vaknar ca 4 gånger per natt och vill upp jätte tidigt på morgonen mellan 4 och 5. Det är väl bara en fas han går igenom jag hoppas det ändrar sig.

Jag hoppas också att den här veckan går fort för nu i helgen ska jag åka och inhandla allt som behövs till lilla Vilde. Halsband, koppel, matskålar, mat och leksaker. Sen på söndag kommer min mamma hem så jäkla skönt!
Sen  är det bara en vecka kvar tills vi får hem Vilde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.