Så trist



Jag vill inte göra någonting idag och det verkar som att resten av familjen håller med mig. James var på riktigt dåligt humör innan han somnade och Benjamin sov i säkert 3 timmar på förmiddagen. Jag skulle också vilja gå och lägga mig en stund för mitt huvud känns så sjukt tjockt och jag varje andetag jag tar är jätte jobbigt, det känns typ som att andas in en massa damm.

Jag är fortfarande rätt sur över att en del verkar skita i osa datumet på inbjudan till dopet. Jag har ingen aning om hur många som kommer. Ska man anta att dom som inte svarat inte kommer?

Jag ska sätta mig och planera dopet lite grann nu, vad vi ska äta och sånt och hur vi ska klara av allt tidsvis.


Kommentarer

Postat av: BAMBI --> http://bambi.blogg.se/
2010-12-21 @ 13:34:18

Hej! Jag kom på att jag glömde att svara på din fråga angående strippklubb. Jag skulle nog inte ha blivit så arg om han hade följt med dom på strippklubb på hans svensexa... känns mer som en plojgrej då (men dumt ändå... men jag förstår att det kan vara svårt att säga nej i en sån situation). Men om han hade gått dit annars så hade jag blivit förbannad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.