Nästan som spa



Jag har varit ute på en riktigt lång promenad, solat i 30 minuter och myst i soffan med en ansiktsmask. Jag brukar alltid använda ansiktsmasker av ler men denna gång använda jag något fruktmojjs. Det såg ut som jordgubbskräm ungeför och sen torkade det så det blev som en tubb gummimask som man sen skulle dra av. Det gjorde ont som fan på visst ställen där det fastnat hår men nu känns det underbart, mjuk och lent.
Leo tyckte att jag såg äcklig ut *hmpf* men jag tvingade mig på honom ändå.



Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2011-01-01 @ 22:08:41

Hihi ja det såg ju lite halvläbbigt ut. Men bra söt det är du även med gummimask.



Gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.