När man inte räcker till





James vill inte sova. Han saknar pappa och mormor.
Han ville prata med pappa i telefon och då fick han såklart det. Jätte glad blev han och när vi la på så pratade han en massa om pappa som "bobbar" (jobbar) och åker biiilen.
Det är ofta såhär när min älskling är borta, James är svår att lägga. Det är alltid lättare när Leo är hemma, allt är lättare när han är hemma min älskling. Jag förstår att han har svårt att sova när han är borta eftersom att jag själv inte kan sova bra när han är borta.
Jag känner mig också som en usel mamma som inte räcker till. James måste ha en pappa i närheten för att sova bra och mamma är inte tillräckligt trygg och stark.

På lördag är min älskade man hemma. Då ska jag pussa sönder honom och tala om för honom hur lycklig jag är över att jag har honom i mitt liv. För visst är det så att jag inte räcker till, jag måste ha min Leo för att bli hel.


Kommentarer

Postat av: viktkamp --> http://viktkamp.webblogg.se/
2010-12-10 @ 07:47:39

du vet att han är den rätta =) Så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.