Lite julklappshandel



Igår var vi iväg och städade dagis och efter det handlade vi lite mat. Det blev lite julklappar också.
Valentino lämnade vi hos min mamma så att han inte skulle bli ensam.
Imorgon hoppas jag att Leo kan ta ledigt en stund från jobbet så att han kan åka med Benjamin till bvc annars måste Valentino vara ensam hemma i ca en timme och det vill jag ju inte.
Han är duktig min Valentino, han bajsar och kissar knappt inne och det enda problemet vi har nu är att han äter jätte lite men det kommer nog så fort som han känner sig hemma här.
Han följer efter mig vart jag än går och han sover mellan oss i sängen..

James blev föresten överlycklig när han fick se Valentino (såklart). Nu ska Leo åka till jobbet och jag ska försöka överleva dagen, jag är så jävla sjuk att jag knappt kan andas.


Kommentarer

Postat av: Anonym --> http://tvminnen.blogg.se/
2010-12-21 @ 01:38:07

Hur mycket brukar du handla julklappar för?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.