Kiss i sängen



Den här dagen har varit så himla fin!
Jag och Evelina hade jätte trevligt och jag har nyss kommit hem från en lång promenad med ungarna och hunden. Jag är jätte pigg och på bra humör.
Jag läste i Blondinbellas blogg om att hon tänkte ändra sina vanor för att hennes kropp tydligen var som en 24 årings och att hon alltid var trött för hon åt så mycket socker. Jag är ju också jämt trött så jag kanske blir piggare nu när jag inte äter godis.

James har varit riktigt bråkig idag och inte lyssnat på något jag sagt han har helt ignorerat mig men han brukar bli sånn när det är folk med, han ska liksom spela pajas.
Nu när det bara är jag och ungarna så är han gullig igen och pussas och myser med mig och Benjamin.
Vi har precia ätit middag, vi värmde resterna va lunchen för det blev så mycket över. Jag laga mat till 6 pers vi var ju bara 2+James.

Busungen.

Nu ska jag läsa lite för James och sen börja göra iordning ungarna för natten.
Nör dom somnat så ska jag göra några morotsstavar och dipp och mysa ner framför tvn.


Detta är föresten den sjunde dagen i rad som James kissar ner sin säng men nu han han madrassskydd så det gör inte så mycket men det är ju jobbigt att bädda om. Det konstiga är att han bara kissar ner sänger på dagen det händer nästan aldrig på natten.

puss och kram


Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2010-12-09 @ 20:02:13

Va härligt med en sån fin dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.