Känner mig överbokad!



Så här ser resten av veckans schema ut.

Torsdag. Tidigt imorgon bitti kommer Felicia förbi med sin lilla bebis. Vid lunch kommer Evelina och Fanny förbi med med sina bebisar och på eftermiddagen kommer Maria förbi och lånar skor av mig.

Fredag. James åker till sin pappa på morgonen och min pappa kommer på eftermiddagen.

Lördag. Leo kommer hem och jag ska träffa min pappa igen och sen pka och köpa saker till Vilde.

Söndag. Mamma kommer hem så ska ta med ungarna och träffa henne.

Nu när det blev sådär svart på vitt så kände jag mig inte så överbokad men det är väl mest imorgon som det händer saker.
Efter att James vaknat så ska vi gå ner till Sigtuna igen för att inhandla allt vi missade tidigare. jag ska köpa morötter och dipp till ikväll. Det räknas väl inte som godis?



Åh härliga vår! Tagna maj 2010.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.