Jag döööör!



Jag är så trött idag att jag skulle kunna somna stående. Bubben jobbar och ungarna är placerade framför tvn. Jag står i köket och gör middag, ungspannkaka (latpannkaka). Bubben ville att jag skulle ha fläsk i ena plåten men det råkade jag glömma ouppsie. Bubbis åker föresten imorgon bitti till Norrland så vi blir ensamma igen jag och ungarna. Jag funderar på att ha världens mommyparty här hemma, fast då måste jag ju städa och det låter ju lite jobbigt.
Idag har jag målat en stol som står i hallen och börjat måla Benjamins säng men det var så jobbigt att måla alla spjälor och Benjamin ville vara i knät hela tiden så jag gav upp. Nu har alltså Benjamin en halvfärdig säng.
På tal om sängar.. James kissade ner sin säng igår så jag har tvättat den i duschen, madrassen alltså. Jag tänkte springa ut i förrådet och hämta en av utemöblernas madrasser så att han kunde sova i sin säng ändå men då kom Leo på att vi hade en massa madrasser i förrådet, Helt underbart va? Jag har fortfarande jätte ont i min mage också vilket gör att jag inte vil röra på mig vilket i sin tur är omöjligt med 2 ungar och en hund. Så fort leo kommer hem så ska jag ta en tur med Ronja så att hon får springa av sig.

Sen då, jo jag funderar på att köpa en helvetes massa kompostgaller och sätta upp på vår tomt så att det blir lättare för mig att på valpen rumsren. Lite svårt att springa ut och kissa hunden hela tiden när man har ungar som måste kläs på. Men om vi har staket så är det ju bara att kasta ut honom! Toppen!

Jag tror det kommer bli så att jag skriver det där "dag 13 inlägget" Imorgon istället om jag inte helt plötsligt skulle bli jätte pigg, man vet ju aldrig just nu känner jag mig ungeför såhär.



Kommentarer

Postat av: Ingrid --> http://ingridsinspiration.se
2010-12-07 @ 18:44:38

Hej hopp! Skulle vara kul att veta vad du tycker om min outfit idag!

Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.