Ingen mår särskillt bra här



Benjamin var lite febrig igår och jag var mycket febrig igår.
Natten var hemsk, Benjamin vaknade bara 2 gånger men Ronja väckte mig 8 gånger för att hon hade diareé. Ronja är typ som Lassie alltså väldigt smart. När hon ska väcka mig visar hon det med att plocka ihop mina ytterkläder och släpa upp dom i min säng (när hon verligen måste ut alltså). Hon gjorde samma sak i natt förutom att hon öppnade dörren in till James och släpade in min jacka där.

Det spelar inte så stor roll hur trött jag är för jag måste städa idag, det gjorde jag inte igår.
Men igår fick jag en tunika från Vila. Ni kan köpa den på Bubbleroom för 399 kr.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.