Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Ellis födelsedag..



Idag blir jag hela 22 år. Det känns helt sjukt för jag har haft ångest över denna dag så länge. 22 låter så mycket äldre än 21 och jag börjar snart närma mig 30. Töntigt kanske men jag har världens åldersnojja.
Jag tror det beror på att det är så mycket som jag vill hinna med med och åren bara går.

En heffaklumpsbild passar väldigt bra då det är heffaklumpen som gäller här hemma just nu. Enda anledningen till att James inte sett heffaklumpen denna vecka är att jag inte vet var tvdosan är. Annars blir det heffa minst en gång om dagen.

Både James och Leo sover fortfarande så jag ska passa på att duscha och sminka mig. Vid 10 ska jag gå ner till mammagruppen. Det är sista gången vi ses fast jag skulle gissa på att det inte är sista gången Evelina, Fanny och jag ses but still mammagruppen är ju typ varannanveckas höjdpunkt. Då får man träffa ett par människor i världen som faktiskt vet nästan exakt hur man har det just nu och hur jobbigt det kan vara. Man får sitta och klaga hur mycket man vill och det är jävligt skönt.

Vi får väl se vad Leo hittar på idag, jag förväntar mig inte så mycket det jag verkligen längtar efter är ju lördag då jag får träffa min lilla valp för första gången.

Vet ni föresten hur man blir väckt när man fyller år i detta hushåll? Jag vaknade av att någon skrapade precis utanför sovrummsdörren och jag sprang upp men det var försent. Tea Tiger hade bajsat utanför dörren och kissat på min skinnstövel.
Så det var det första jag fick göra på min dag. En bajsblöjja hade jag kunnat ta men detta var lågt till och med för en katt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.