I varje litet hörn



Min man åkte till Sundsvall tidigt imorse för att sedan fortsätta uppåt i landet.
Vi ska strax gå ner till Sigtuna och handla mat jag och ungarna, inget godis. Jag är jätte dåligt på att budgethandla. Jag har 500 kr som ska räcka 3 dygn och jag vet inte hur jag ska lyckas. Ni kanske tycker att det är lätt att handla 3 dagars mat för 500 kr men jag kan lätt bränna 500 på en middag så för mig blir det svårt.

När vi kommer hem så ska jag städa städa städa. Jag menar att jag ska skura varenda liten cm av våran lägenhet jag ska få bort alla fläckar från dörrarna och väggarna (lycka till).

Imorgon kommer Fanny och Evelina hit och äter lunch med sina bebisar.


Jag slänger upp en gammal bild på oss, Benjamin ligger i min mage.
Bilden är tagen i april och när jag ser den börjar jag längta till våren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.