Hittehundar och bortglömda möten



Jag trodde att det skulle bli en lugn tråkig händelselös dag men jag hade fel.
Jag drar dagen snabbt.

Jag packade ihop ungarna och hunden för att möta upp min syster och pappa och gå förbi Sigtuna och sen gå mot mamma. Vi hann inte långt innan det kom 2 lösa hundar mot oss och fortsatte sedan ut på vägen så vi tog in dom och kopplade dom.
Jag ringde efter ett tag polisen och vi tog med hundarna ner till sigtuna. Jag fick tag på ägarna som kom och hämtade hundarna och jag lämnade pappa och gick upp till mamma som precis hade kommit hem från afrika.
Hon hade en massa presenter åt oss en babymobil till ungarna och en kräftbur åt Leo. 
Vi satt och pratade en stund och det ringde på min telefon, jag hade glömt att jag skulle möta upp en Birgitta för att ta en titt på sockenstugan där vi ska ha dopfesten. Jag lämnade barnen med mamma och rusade dit. Sockenstugan var fin men mycket mindre än vad jag minns.
Sen gick jag tillbaka till mamma, Leo hämtade upp oss och vi åkte till Stinsen för att inhandla ett par skor åt mig.
Nu är vi hemma och kollar på Beck-Shit det är svårt att ta Beck seriöst nu när vi såg komisarie späck igår. Se den filmen hahaha skit rolig.







James fick åka lite karusell också.






Fågelmobil som jag hängde upp i James rum



Mina nya stövlar.



Jag har stulit Leos mössa och jag planerar att behålla den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.