Födelsedagar och pulkaåkning



Det suger att fylla första december för att ingen vill lägga ut en massa pengar på mig eftersom att alla ska köpa en massa julklappar också.
Jag fick en symaskin av mamma iaf, innan hon åkte till Afrika.
Av Leo fick jag en spargris. Jag vet inte om det var någon sorts pik till att jag spenderar massa pengar men James hade iaf kul att sitta och fylla grisen med enkronor.

Leo gav mig en pik




Jag fick blommor också.


Vi har åkt pulka nästan varje dag förutom dagisdagarna och idag. Det är ju värsta träningen att springa upp och ner för backen med James i släptåg. Man orkar inte så länge men man håller sig varm iaf.









Förlåt för kvaliten på utomhusbilderna Det var Leo som höll i kameran.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.