Det rullar på som vanligt här hemma



Jag börjar bli sjuk, förkyld eller något sådant. Jag känner mig som överkokt spagetti typ och skulle helt stanna i sängen. Därför har jag inte bloggat så mycket för sjuk + vakna nätter + dåligt väder + en massa saker att göra, är en dålig komination.
Idag har jag tex en massa städning som jag måste ta tag i, vi får ju valp på lördag och då kan vi ju inte ha en massa klädhögar och skit överallt.

Nästa vecka är det julavslutning på dagis och sen åker vi mot örebro för att fira julen där. Jag vet inte hur det blir med internet och bloggning när vi är borta men vi kanske kommer hem på mellan dagarna eller strax efter nyår.

Här kommer lite bilder på det vi har pysslat med igår


Jag var skit trött men bestämde mig för att ta mig i kragen och baka bullar och frosta av frysen.



James bakade såklart också och fick sköta pärlsockret helt själv.


Han blev så förtjust i bakningen så att han bestämde sig för att baka liten Tea på den lilla spisen Tea uppskattade dock inte att bli inkörd i ugnen så James gick därifrån gråtandes.


Benjamin fick äta en hel burk med katrinplommon eftersom att han inte har bajsat på nästan en vecka, han har dock fortfarande inte bajsat så vi får se hur det går med den saken.


Benjamin och James har lekt och ätit upp bullarna vi bakade.



Jag har städat min garderob.


Kommentarer

Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan --> http://ninaruthstrom.se
2010-12-16 @ 22:14:41

Mysigt med valp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.