Det ploppar upp nya ord hela tiden



James säger något nytt varje dag, idag lärde han sig att säga cowboy och igår sa han oboy.
Han har slutat säga vovva till Ronja också nu kallar han henna Onja. Han kan säga förlåt också säkert för att han får höra mig säga det hela tiden.
Alla tyckte ju att han var så seg på att börja prata men nu kommer det. Vem säger så föresten? jag skulle aldrig berätta för någon att jag tyckte att en unge var seg. Folk tycker att det är jätte roligt att berätta för mig att James är seg, har adhd och är döv. Han hör tydligen dåligt för att han är högljudd och stammar i slutet av ord, typ "go natt..t..t" det är väl bra att folk vet så mycket så att dom kan berätta det för mig så att jag vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.