Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick



Jag gör pinsamma saker hela tiden men nu för tiden sp bryr jag mig inte så mycket. Sista saken jag kan minnas som jag faktiskt tyckte var riktigt jobbigt var när jag gick på toaletten på mc donalds och var säker på att jag låst dörren men den slets upp av en tjej och dörren var öppnades upp mot resturangen så det var en del som såg. Tjejen som öppnade stängde snabbt och jag reste migg och gick ifrån donken så fort som möjligt.

En annan riktigt pinsam sak var när jag i typ 14 års åldern playade 2 killar samtidigt. En av killarna tröttnade och misstänkte väl att jag inte var så seriös med honom så han la upp en msn konversation som vi hade haft på nätet, där jag skrev saker som "det finns bara du för mig ingen annan" och "nej jag hatar den där andra killen **** han är ful och töntig" .
Det var pinsamt dagen efter när jag förstod att den andra killen och alla hans och mina vänner hade läst den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.