Dag 15 - Mina drömmar



Jag drömmer inte så mycket på natten eller jo det gör jag ju eftersom att man tydligen drömmer hela nätterna men jag kommer inte ihåg många av dom och när jag kommer ihåg dom så är det mest mardrömmar.
Dagdrömmer det gör jag ofta, riktigt ofta. Jag dagdrömmer nästan hela tiden. Jag dagdrömmer när jag går ut med hunden och när jag åker bil. Jag drömmer helst med musik i öronen.
Jag drömmer om konversationer där jag låter super smart och sånt. Jag gör mig själv perfekt i mina drömmar vilket är skönt. Att få välja att vara perfekt ibland är underbart.


Kommentarer

Postat av: viktkamp --> http://viktkamp.webblogg.se/
2010-12-09 @ 22:04:01

det är något visst med dagdrömmande =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.