Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig



1. Jag går nästan alltid och pratar i telefon iaf om det är något viktigt samtal då kan jag inte sitta still så då reser jag mig upp och går runt i lägenheten tills jag lagt på luren. På den tiden jag rökte så tog jag alltid en cigg när jag pratade i telefon eller så ringde jag upp någon när jag tog en cigg.

2. Jag får dagar då jag vill förändra mitt liv. jag vill ända hela mig till en bättre människa och allt jag gör ska vara perfekt. Det brukar hålla typ en vecka och sen kommer den gamla, bitchiga, slarviga, lata Elli fram igen.

3. Jag har sjukt dåligt tålamod särskillt när jag är stressad eller nervös. jag kastar, sparkar och skriker om jag typ inte hittar något. Detta är dock en sak jag verkligen försöker ändra på.

4. Jag gillar inte långa tjejer. Jag har aldrig tyckt att det är snyggt att vara lång och kvinna. Jag tycker att der ser jätte dumt ut när man ser ett par som är jämn långa.

5. Jag klarar inte av att se feta personer äta. Det får det att vända sig i magen på mig. Jag gillar inte att titta när andra folk äter överhuvudtaget egentligen me tjocka människor som äter är värst.

6. Det första jag gör när jag kommer in i ett rum är att kolla om det finns någon som är snyggare än mig där inne. Om det gör det så vill jag helst inte vara kvar.

7. Jag skulle bli glad om James eller Benjamin blev bög. Jag vill ju såklart att dom är lyckliga och med min uppfostran så tror jag att dom skulle kunna bli ett par stolta bögar. Jag har alltid gillat bögar. Nu kan jag ju såklart inte få dom till att vara bögar (även fast vissa tror att dom blir det av rosa) och dom får ju gärna också vara straighta men det skulle liksom inte göra mig något om dom blev bögar.

8. Jag älskar lukten av rengöringsmedel och använder alltid alldeles för mycket bara för att jag gillar doften.

9. Det snyggaste jag vet är riktigt tatuerade killar.

10. Jag kan inte leva utan hund. Jag känner mig osäker och halv som människa om jag inte har hund. De månaderna som gick mellan att Kiara och Stella åkte och att Ronja flyttade in var  hemska. Jag fick låna Amandas Egon ett par dagar och det var då jag insåg att det var hund jag behövde ha för att må bra.
Jag kanske är egoistisk men jag behövder ha tryggheten och att alltid ha någon som alltid är glad när man kommer hem. Jag behöver också ha någon som drar ut mig på promenader.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.