Dag 10 - Bloggfavoriter



Jag läser hur många bloggar som helst. Men nu ska jag ju välja mina favoriter så jag väljer bara de som ligger mig närmst om hjärtat.


Lady Dahmer som jag tjatar om hela tiden såklart. Nästan allt hon skriver får mig att tänka till. Jag giller henne så sjukt mycket men jag är också lite räd för henne haha. Alltså om jag skulle träffa henne så skulle det kännas som att hon "stod över mig" om ni förstår vad jag menar. Jag är ju liksom inte det smartaste tåget som rullar i stan så jag skulle vara rädd för att hon skulle tycka att jag är en liten fjortis, vilket jag är.

Nina som har designat min blogg och som jobbar på min nya design. Jag hittade hennes blogg genom LD's blogg. Hennes son och James är i ungefär samma ålder och hon skriver väldigt bra genus och feminist inlägg. Hon lägger också upp en massa fina bilder och jag älskar att de bilder av hennes grymt fina hus.
Ibland får jag lite storasysters känsla över henne. Alltså så som man skulle vilja att en storasyster var. Henne skulle jag inte vara rädd för att träffa.

Anna Samma sak här, varje inlägg får min hjärna att börja arbeta. 

Moa Jag skrattar ibland så jag gråter när jag läser hennes blogg. Jag älskar hennes listor.  

Bambi  Jag kan bara beskriva hennes blogg med ett ord och det är mysig. Stort + är alla hennes recept.

Gossips Om man läser minst en skvaller blogg så slipper man ju liksom läsa alla stor bloggar för man kan ju läsa om alla bråk, ytligheter och innerligheter där.

Kenza Rätt trist nu faktiskt men hon är så sjukt snygg och jag älskar allt hon har på sig så jag måste klicka mig in där varje dag ändå.  


En halvtimme kvar på dagen men jag klarade det ändå.
Nu ska jag strax krypa in till sängen. Jag har skit ont i magen.





Glömde en favorit. Bloggen drivs av en gammal bekant kan man nog kalla henne men egentligen är det ett speciellt inlägg jag har länkat just för att det är så fint skrivet och får mig att gråta och tänka på min älskade Kiara.
Frida


Kommentarer

Postat av: frida --> http://fridde.bloggplatsen.se
2010-12-04 @ 00:12:20

Åh fina du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.