Dag 08 - Mina favoritsaker



Oj det finns så mycket grejjer och manicker som jag älskar.

Kameran Min kamera älskar jag ju såklart Med en kamera fångar man ju ett ögonblick och det är ju hur coolt och trevligt som helst.
Nu vill jag bara ha en liten digital att filma med så vi får något att visa barnen när dom är äldre.

Tvn Framför tvn sitter vi ju mycket. Det blir ju liksom så och visst är väl det för att det är en favorit sak. Ibland får jag för mig att stänga av tvn och umgås på riktigt och det kan vara riktigt skönt men oftast står den på och då känner man sig inte så ensam längre för visst är det så att jag ofta sätter på tvn fast jag inte tänker titta. Jag sätter på den bara för att det blir lite ljud och rörelse.

Duschen Mmmm en så skön uppfinning. Gud vad skönt det är att stå i duschen ensam och länge. Ensam tänker ni, det gör man väl ganska ofta. Men inte jag jag har nästan alltid en 2 åring som klänger, petar och växlar mellan varmt och kallt vatten.
Att få stå ensam i duschen riktigt länge med riktigt varmt vatten (för det kan man inte heller ha när man har en 2 åring där inne) är nog en av de bästa saker jag vet. När vi skaffar hur ska jag också ha ett riktigt stort badkar.

Mina kläder Behövs något tal om varför? Nej. Jag älskar bara mina kläder.

Datorn Det är på datorn det sociala händer för mig. Det är sorgligt men sant. Vem pllar ge sig ut med ungar i släp i vinter kylan och vara social. Nej det behövs ju inte när man har en dator med skype.



Jag har en massa andra favoritsaker men ingen som jag börjar tänka på bara sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.