Bara vi två



Planer för helgen.

Söta evelina har precis dropat förbi och lämnat en liten goose. Skönt eftersom att jag inte har någon vinter jacka Jag gav min north face jacka till Amanda förra vintern.

Leo åker i eftermiddag till örebro så jag blir ensam med barnen ikväll men sen åker James till sin pappa på lördag morgon. Jag och benjamin ska sova ut som satan i helgen. Jag tänker inte göra någonting förutom att gå ut med hunden såklart.
När det bara är Jag och Benjamin hemma så är det liksom lugnt att bara ligga i soffan hela helgen och äta flottig mat och massa godis och glo på tv. Det är väl tur att det bara är varannan helg James är borta och var tredje helg som leo är borta annars skulle jag nog bli riktigt fet.
Eller nej föresten jag testade det där när jag bodde med mitt ex utan hundar så då låg jag på soffan HELA dagarna och kedjerökte, åt skräpmat och glodde på tv.
Jag gjorde verkligen inget annat, jag brukade göra typ 6 portioner pulvermos som jag blandade ner en massa ketchup i och sen åt jag rätt ur kastrullen. Det märks att jag mådde bra under det förhållandet va? Men jag gick inte upp ett gram i vikt. 

Just det på lördag eftermiddag kommer Amanda förbi och hämtar upp mig så ska vi åka och hälsa på min lilla Vilde, som jag bestämt att min lilla valp ska heta. Det är ju typ det viktigaste på hela helgen. Jag ska försöka ta en bild på lillskrutten också så att jag har något att titta på tills den 18 dec. Jag har ju bara en bild och den tittar jag på typ 5 gånger om dagen.


Jag bjuder på en några dagar gammal bild.

James har bäddat ner sig på 2 paket blöjjor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.