Värsta hälsosamma dagen



Tänk om jag hade disciplinen till att alltid vara så här hälsosam, haha.
Vi har varit ute jätte mycket idag och varken jag eller James har stoppat i oss något onyttigt. Jag sitter och suktar efter cola just nu men det finns ingen, vi har inte ens någon saft.
Promenaden var iaf mysig.

Ronja springer av sig







Vi såg flygplan....




Vi såg kossor. Muuuuuu sa James. Muuuuuu sa kossorna.




Benjamin var nöjd och glad, även fast han inte ser så glad ut på bilden.




Vi såg får.







James ville gå tillbaka till fåren så han gjorde det.
Hejjå sa han och gick iväg.




Men han kom tillbaka ganska snabbt.



Nu har Benjamin somnat så jag tänkte vila en stund. Jag vet att det inte stod på schemat idag men jag är sjukt trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.