Världens duktigaste kille!



James satt i köket och åt yoghurt och jag satt i vardagsrummet och ammade Benjamin.
Efter ett tag så kommer James in med spilld yoghurt på sin skjorta och säger Blööö (vilket betyder blöt)
Jag säger till honom att han får ta av sig den, men han vill inte riktigt och jag berättar att vi måste ta av den så att vi kan tvätta den.
Han börjar då knäppa uppp sin skjorta medans han går iväg. Jag tänkte inte så mycket på det, antog att han skulle kasta den på golvet någonstans.
Efter någon minut är benjamin klar och jag hör hur det plaskar från badrummet och jag ser detta.


James har ställt sig i badrummet, satt i proppen i handfatet, fyllt det med vatten och tvättar sin skjorta helt själv!
Han började gråta när jag kom in, han trodde väl att jag skulle bli arg men så fort han såg att jag inte var arg så började han skratta och fortsatte tvätta och tvätta. Det roliga var att han verkligen skrubbade den. 
Så himla duktig han är. 


Kommentarer

Postat av: Ylva --> http://lejisi.se
2010-08-19 @ 14:29:45

Vilken go unge och duktig. :D

Postat av: Nina Ruthström --> http://bloggande.ninaruthstrom.se
2010-08-21 @ 08:01:26

Hahahah såjävla bra gjort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.