Världens bästa storebror





James är så duktig med Benjamin, det kommer bli så kul om några månader när Benjamin kan vara "med" lite mer.
Imorse när vi satt i sängen och tittade på Pelle Svanslös så tog James sin lillebror i handen och skulle hela tiden visa honom saker på tvn. Han sa Tittaaaa!!! kisse!!! Tittaaaaaa!!! vovv vovv.. Titta! Stoooo tiss tiss.
Han vill hela tiden ha honom nära och helst i knät men det är svårt eftersom att jag måste hålla i Benjamin samtidigt och det brukar oftast bli ganska obekvämt för mig.
Men han försöker verkligen och han ska alltid pussa Benjamin god natt innan han lägger sig och det verkar som att svartsjukan har lagt sig.



Fick också reda på igår kväll att vi ska till finland på lördag, eller åland. Tillhör åland, finland?
Jag skulle egentligen se eclipse på lördag men jag ska se om jag kan trycka in den imorgon kväll istället. Jag vill ju verkligen se den på bio det är inte alls samma sak att se den på dvd.


Kommentarer

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-08-19 @ 18:20:12

Vad kul att åka till finland :) Ja, Åland tillhör Finland men de pratar svenska där och man kan betala med svenska pengar

Postat av: HANNAS - Vinn valfritt smycke! --> http://hannamalmsten.blogg.se/
2010-08-19 @ 18:27:53

Sv: haha okej tack , det tar jag som en komplimang ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.