Nu städar vi :)



Nu ska jag städa lite innan James kommer hem. Benjamin sover i sittern, den där vibratorn gör sitt.
Jag har precis fotat bildern till min header som fina Nina ska göra.
Gå in på hennes blogg, den står länkad i menyn.





Jag hoppas att vi ska fortsätta med James rum när Leo kommer hem. Vi hann ju aldrig klart, haha jag som trodde vi skulle bli klara i helgen. Nope, men förhoppningsvis till denna helg. Vi måste ju iväg och köpa nya möbler och en säng för stora pojkar.
James klättrar ur sin säng så fort han får chansen så då finns det ju ingen anledning att ha kvar den, han ramlar ju bara och slår sig lilla gull skiten.

Nej, upp och hoppa. Nu har jag en timme kvar till dom kommer hem så jag ska väl sätta igång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.