Lugnet före stormen



Vi har det lugnt och skönt just nu jag och Benjamin.
Jag har äntligen varit nere på macken och köpt batterier till babysittern så att den kan spela musik och vibrera. Så nu sitter Benjamin och gungar till blinka lilla stjärna.
Jag sitter här i soffan utan tvn på så det är helt tyst förutom sittern som spelar.
James kommer hem vilken sekund som helst och då kommer stormen.
Då ska jag kasta mig på spisen och göra middag och och försöka få något gjort här hemma också för jag har faktiskt mest legat här idag.

Men visst har vi saknat James lite. Det har varit så tyst här hemma och jag har inte gjort någonting. Jag har ju ingen som rycker upp mig ur soffan och ropar kom nu mamma!

Jag tror Benjamin sakanr sin storebror lite också.
Var är alla pussar och buffar liksom?
Varför är det ingen som bråkar om att få hålla mig idag?




Kommentarer

Postat av: I huvudet på en 19 årig mamma --> http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
2010-08-17 @ 16:08:48

svar; för att jag kunde inte amma längre!

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-08-17 @ 16:32:48

Yes ja hör av mig när ja kan komma så hoppas vi att du också kan då hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.