Lista



Bara för att jag har tråkigt och fastnat framför datorn när jag egentligen borde städa sovrummet.
Jag har stulit lisan från spiderchick som i sin tur stal den från Tyra

Du heter: Elli Marie Louise Coleman

Låt som när du är ledsen sörjer till: Goodbye my lover

Beroende av: Socker

Vad tror folk om dig? Att jag är en bimbo

Stämmer det? Ja men det kanske finns mer under ytan

Vad får du oftast komplimanger för? Allt tror jag. Kanske inte mina öron typ men..

Hur imponerar man på dig? Folk som är snygga i sättet. Alltså självsäkra människor som  är sjukt charmiga

Brukar du skratta för dig själv? Ja1 Jag skrattar varje dag för mig själv. Jag är sjukt pinsam för jag kan sitta ensam på en buss eller gå på gatan och börja tänka på en rolig sak och då börja skratta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Förlåt- det är från Leo, jag var förbannad över att han gick in med skor när jag prcis hade skurat golvet

Var bor du? Sigtuna

Trivs du där? Nja, är jävligt trött på sigtuna faktiskt

Hur svarar du i mobilen? Hallå

Vem ringde du senast? Leo

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle ringa innan han åkte från jobbet så jag kunde berätta för honom vad han skulle köpa för mat

Antal timmar sömn inatt: 3 kanske

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: nej du, Särskillt inte med 2 barn som alltid lyckas bajsa precis innan man ska iväg

Hur känner du dig nu: Helt slut i kroppen. Trött i huvudet

Vanligaste färg på dina kläder: vet inte blandar nog ganska bra

Vad tycker du om fötter: Jag gillar inte fötter.

Vad saknar du: Inget tror jag

Hade du en bra kväll igår: Den var sådär lagom alldaglig

Favorit dryck på morgonen: Juice alltid apelsin

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00

Är du blyg? ja

någon idrott:
haha nope.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:Runka typ

Är du nöjd med ditt liv: ja

Är du bortskämd: ja

Vad gör du i morgon: Det vanliga

Vad är det värsta du vet? En massa saker. Jag hatar väldigt mycket. men det värsta är nog mansgrisar. Hela mansrollen. Jag hatar verkligen den. jag hatar många många män. Jag hatar äckliga svin.

Har du bra vänner och äkta vänskap? nej. Jag tror jag har en enda vän som jag litar på till 100 och som jag aldrig bråkat med och som inte är en fucking svikare och det är också en av de personerna som jag träffar minst. och det är Anna

Vad är det finaste du fått? Mina barn

En speciell dag du minns: När jag födde mina barn

Du samlar på: skräp.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma.

När grät du senast: I dag. jag läste ett fett ledsamt repotage

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Jag har ju de :P.

Är du musikalisk? nepp

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Vidrigt är det



Kommentarer

Postat av: Anonym
2010-08-25 @ 22:13:48

så snor jag den av dej =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.