Leksaker som byts ut





Varje gång James får nya leksaker så plockar jag bort några andra. Alltid leksaker som han inte leker med längre. Denna gång blev det ganska mycket saker som jag blev tvungen att ta undan. Det blev en massa fulla påsar och medans jag ändå var igång så tog jag garderoben och där blev det en hel sopsäck full med kläder som han inte använder.

När alla gamla leksaker var bortplockade så såg det genast mycket bättre ut.
Jag antar föresten att ni ser varför jag vill göra om James rum och köpa nya möbler va?


Allt som inte används. Babygymmet som står närmast används nog om någon månad med just nu är Benjamin nöjd med att ligga i sittern.


James står i mammas skor och lagar mat vid sin nya spis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.