Läkarbesök





Idag ska Benjamin till läkaren på bvc för 2 månaders kontrollen. Hoppas det inte är vaccination idag (tror det är vid 3 månader) jag är ju så jävla rädd för nålar och jag har ingen lust att sitta och hålla Bejamin när han blir stucken, det får hans pappa göra.

På hemvägen så funderar jag på att köpa en ny blomma, vi har en skit ful, skabbig, stor växt i fönstret i vardagsrummet. Jag har velat kasta ut den hur länge som helst men det har inte blivit av.

Här har ni en sexig video med slimmade Erik medans jag är borta.
Föresten, vad tycker ni om Erik? Jag tycker han borde smutsa ner sig lite och köra mer rockiga låtar och skaffa sig ett jävla band. Då skulle han vara grym,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.