Jag tycker om att provocera, uppröra och diskutera



Familjeliv, familjeliv, familjeliv.....
Ja, vad ska man säga. Det är sjukt kul att sitte inne på familjeliv och diskutera saker.

Jag startade nyss en tråd på fl om varför de flesta invandrare är rädda för hundar.
Det tog ca 10 minuter och nu är jag en hund och barnmisshandlade, rasistisk sverigedemokrat.
Hahaha Seriöst det är ju helt sjukt med FL.

Tråden blev avstängd eftersom man tydligen inte fick sprida rasistisk propaganda på FL.

Hahhahhahahahaa omg

Hejja hejja sverige!


Kommentarer

Postat av: angelica --> http://snultan.blogg.se/
2010-08-19 @ 18:22:04

man kanske ska skriva utländska perspner? hahaha

Postat av: Anonym
2010-08-19 @ 18:22:15

oj personer..menar ja

Postat av: wolf
2010-08-20 @ 17:26:09

Ja så går det när man inte håller sig på rätt sida med varken språket, grammatiken etc.

Du tenderar att vara smått juvinil i dina åsikter, vilket genererar ett ganska komiskt perspektiv på dina åsikter.

Postat av: Elli --> http://rackarmorsan.blogg.se/
2010-08-21 @ 12:09:22

Juvinil i mina åsikter? Nu förstår jag inte riktigt vad det är som är så omoget med att fråga varför de flesta invandrare inte gillar hundar? Det var en rak fråga.

Tycker att det är mer omoget att inte våga stå för vad man tycker och skriva komentarer anonymt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.