Idag är det fint väder



Nej, det regnar men fan vad mysigt det är. Vi har precis gått upp och så fort som möjligt ska vi ta en regnig promenad ner till sigtuna.
Jag ska försöka sätta på regnskyddet på vagnen men jag vet inte alls hur det ska sitta.
Jag är pigg och glad idag trots att jag har varit vaken med båda barnen i natt.
Det är ju såklart jobbigt när James vaknar på natten men jag tycker att det är mysigt. Just för att James blir så gosig när han vaknar mitt i natten. Vi brukar smyga upp och sätta oss i soffan och läsa några böcker och då brukar han somna om i min famn och sen kan jag bära in honom. Men det är jobbigt när dom vaknar samtidigt och jag måste vem det är mest akut att jag ska ta.
Eftersom att James varit vaken i natt så är han på ett väldigt trött och gosigt humör idag också vilket är skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.