Idag åker nr två





Idag åker denna grå skönhet. Hon ska flytta till sin bror som åkte förra veckan.
Egentligen var jag lite sugen på att ha henne kvar och när hon blev sjuk så trodde jag att vi skulle vara tvugna att ha henne kvar. Men nu när hon är frisk så finns det ingen anledning att ha kvar henne. Det är jätte jobbigt att ha kattungarna här, dom kissar över allt. Jag kan liksom inte bergränsa dom till ett rum eller en del av lägenheten eftersom vi bor så öppet.
Förutom sovrummen då och jag vill varken ha katterna i mitt eller James sovrum. Vi tänkte ha dom i badrummet också men eftersom vi tummlar där inne så blir det så varmtoch badrummet är väldigt litet.
Sen har vi ju den anledningen att James springer runt och öppnar dörrar hela tiden så katterna smiter in överallt.

Den sista röda kissen åker om ca en vecka och några dagar. Han ska bara flytta en våning upp för att våran granne ska ta honom.
Helt ärligt så vet jag inte om det kommer funka eftersom att dom redan har en hankatt och deras son är allergisk n dom vill testa och dom sa att dom hade flera andra som skulle kunna ta honom annars, så vi får väl se hur det går. Skönt att lilla grå katt fröken får flytta till sin bror iaf då hon är så blyg och ropar på mamma och sina bröder så fort hon är ensam.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.