Åland



Det var jag, James, Benjamin, Leo, Leos bror och hans barn, Leos mamma, Leos syster Ida och Leos systerdotter Julia som åkte.
Vi åkte Cinderella men nästa gång vill jag testa Mariella, den ska tydligen vara mer för barn. Lekrummet på Cinderella höll på att renoveras fast barnen hade hur kul som helst ändå. Dom tittade på alla båtar som vi åkte förbi och dansade på dansgolven.
Leo och hans bror sjöng kareoke. Hahaha  Jag trodde först att Leo och han visste att dom skulle sjunga när Ida och Julia kom fram och sa att vi skulle välja låtar till leo och Marcus. Vi valde vandraren till Leo och Toxic till Marcus.
Sen började jag fatta att dom inte visste att dom skulle sjunga. Leo såg sjukt förbannad ut där uppe på scen men sjöng bra.
Men Leos bruur kunde inte texten till toxic och hade lite problem haha.
Sen kändes det som att jag fick all skuld bara för att jag hade valt låt men hallå vem kan INTE toxic liksom?
Leo skrev iaf upp Julia och Ida så dom fick sjunga någon Markoolio låt.
Det blev inte så mycket bilder och dom som blev, blev inte riktigt i någon bra kvalité.

James i fönstret i hytten. Han spenderade mycket tid i fönster på båten.




Benjamin chillade medans vi packade upp.



James röjjde på dansgolven. Han dansade till klockan 12 på natten.





Julia och My



Ida och Julia när dom sjunger



Ida när hon sjöng
Im yours dag två



James satte på sig Benjamins mössa.



Han satt i fönstret lite till..




Ungarna



Jag köpte, förutom leksaker till James, en parfym. Det här är nog en av mina favorit parfymer. Den luktar så jävla gott.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.