God morgon!



Vi har precis börjat vakna här hemma.
Jag ska klä på barnen och sätta på en tvätt. Idag blir det storstädning då jag har lyckats få tag på Leos hemnyckel så att jag kan städa ur förrådet. Men först ska vi ner till bvc för vanlig vägning och mätning. Jag ska fråga henne också om inte jag kan få börja i en mamma grupp igen. Inte för att jag behöver infon utan för att det var skönt förra gången att träffa andra mammor. Jag tycker faktiskt att om mamma träffen skulle vara någon gång då James inte går på dagis så borde Leo kunna åka hem i en timme och ta hand om honom.


Jag och James siter och kollar på sommarlovsmorgon, Amy Diamond är med och herregud ska hon alltid se ut som och bete sig som 11!?
Fyller inte hon typ 17 eller 18 snart?

Oupps jag har haft fönstret öppet i natt så att Tea skulle kunna komma in och jag såg nyss att den sista kattungen hoppade in genom fönstret så han har varit ute i natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.