Det blir aldrig som man tänkt sig



Det var inte meningen att jag skulle sova så länge.
Jag ska väcka James nu som i sin tur kommer väcka Benjamin sen ska jag sätta på en diskmaskin, en tvättmaskin och köra ett ryck i vårat sovrum. I helgen tänkte jag tvinga Leo att hyra ett släp (fast han kanske äger ett släp hmmmmmm?) så att vi kan kasta soffan i sovrummet och en massa annat onödigt skit och hämta möbler och ny säng till James rum.
Hans rum har stått ofärdigt i 2 veckor nu men i helgen så ska det tydligen bli klart. Peppar peppar.
Nehejj nu ska jag ta ett ryck och börja städa, kom nyss på att jag borde vattna mina älskade blommor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.