Dålig flickvän



Jag glömde ta ur vagnen och bärsjalen ur bilen igår kväll och Leo glömde ta ur dom i morse när han pkte till jobbet så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma förbi så att jag kan gå ner med hunden till sigtuna och handla lite mat.
Sen behövs det plockas här hemma.
Så fort som James har somnat så ska jag ta fortsätta med förråden. Jag bar in bokhyllorna från James rum i uteförrådet Så nu blir det mer organiserat och vi får plats med mer saker. Jag såg en massa skit som borde kastas också.

Benjamin är riktigt gnällig idag och vill inte sitta själv, inte vill han ligga på mage på golvet heller. Jag ska försöka använda sjalen så mycket som möjligt särskillt om vi bara ska ta korta promenader med hunden. Eftersom att barnmorskan sa att benjamins huvud börjar bli lite platt så är det ju bäst om han ligger så lite som möjligt.
Jag ska skriva ett helt inlägg om bara bärsjalar. Det är nog det bästa jag fått som kan användas till barnen.

I eftermiddag ska jag baka chokladtårta, så kanske jag kan muta Leo att spackla klart i James rum ikväll.
På tal om Leo så har jag varit en riktigt hemsk flickvän de senaste 10 månaderna. Jag har surat, gråtit och skrikit nästan konstant. Jag har bråkat om allt och Leo är nog riktigt trött på mig, eller jag vet att han är trött på mig så jag ska verkligen försöka vara gladare och bättre på allt.



Kommentarer

Postat av: I huvudet på en 19 årig mamma --> http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
2010-08-16 @ 14:01:35

han har inte drogproblem längre eftersom han sitter på behandling, börja han igen när han kommer ut så är det slut. och det vet han om..! :)



min sons pappa finns i med i hans liv av olika anledningar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.