Dagis start



Nu är sommarlovet slut och James har rullat iväg till dagis.
Mycket skönt tycker jag.
Fast egentligen är jag lite orolig för hur det gick att lämna honom.. Han har ju inte varit där på jätte länge.
Jag ska ringa Leo och fråga.

Hmm han hade inte lämnat honom än, fan va segt nu måste jag vänta på att han ringer upp och berättar hur det gick och lämna honom.
Stackars lilla James som snart kommer gråta jätte mycket och tycka att Leo är dum som överger honom på det läskiga dagiset.

Han ringde tillbaka för typ en timme sen. Jag öppnade en ny sida och glömde att jag höll på att blogga haha.
James hade iaf gallskrikit och Berit hade tyckt att vi skulle komma och hämta lite tidigare idag eftersom att det är första dagen. Bull tycker jag. James är alltid glad där efter ett tag så för honom spelar det ingen roll om vi kommer en timme tidigare. Han har ju det kul där. För mig spelar dock en timmer extra vila ganska stor roll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.