Amningshjärna



James sovrum, idag ska det bli målat. Jag ska väcka Leo snart.
Vi började se på kungfu kid igår men jag somnade såklart. Jag hade sjukt onte i ryggen efter allt bärande på klumpedumpe (Benjamin) igår och efter en kvälls promenad så klarade ja inte att stå längre jag trodde att min rygg skulle pajja helt.
Det var föresten drag i sigtuna igår. Det var både spelning på Blå och våfflan men småbarnsföräldrar som vi är så kunde vi inte stanna även fast suget fanns där. Jag skulle egentligen till Monica igår för att fira hennes 20 års dag men jag glömde bort det helt med min amningshjärna.
Det blidde helt enkelt soffgos istället men de va bra de med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.