Alltid denna väntan



Jag sitter som vanligt och väntar på att Leo ska komma hem.
James sitter på sin bil och tittar på nicke nyfiken och Benjamin sitter i sittern och gurglar. för en gång skull så verkar det som att båda 2 är ganska nöjda samtidigt.

Leo borde vara hemma nu men han är i långtbortistan och jobbar. Jag tänkte ju baka bullar idag men tiden rann iväg och jag hann inte med.
Jag siktar in mig på att bli bullmamma imorgon istället. Jag satsar faktiskt på att vara mer aktiv överhuvudtaget imorgon. Idag har jag verkligen inte gjort någonting, inte ens vikt in tvätten.

Jag fick ett sms från mäklaren som tyckte att vi skulle komma och titta på ett hus i hammaren på torsdag eller söndag. Vi får väl se om jag lyckas få med mig Leo men det skulle verkligen vara kul även fast vi säkert inte kommer köpa det. Det var alldeles för dyrt. Men jag blev lite kär i det iaf så titta är ju kul. Jag hittade ett alldeles för dyrt hus i til också.
Åh vad jag är hus sugen.
Så jävla kul att ha ett hus och en trädgård att fixa i.

Nepp nu ska jag göra lite köttfärsås och pasta till mig och James. Och Leo, men han får värma upp det för han kommer inte förenn om minst 2 timmar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bloggdesign: Ninas Foto & Form.